niedziela, 23 września 2012

23.09.2012


Pogoda po prostu beznadziejna: raz pada i jest zimno, a dzisiaj wiał wiatr, więc fryzura taka sobie:\ Druga sprawa szkoła i co z tym związane nauka- nie lubię tego słowa-.- No ale uczyć się trzeba. 
Jest dopiero początek roku szkolnego, a już nic mi się nie chce robić, dosłownie nic! Patrzę w kalendarz, a tu już prawie koniec miesiąca i nagle czuję ulgę, ale co z tego że koniec jeśli po miesiącu jest miesiąc?
Ale wreszcie po ciężkich tygodniach w szkole, w sobotę pojechałam z Tuśkiem na zakupy i tak jakoś lepiej, trochę zapomniałam o wszystkim, kupiłam sobie tylko bransoletki, które mam w tej stylizacji (na lewej ręce).
No to życzę powodzenia z nauką! ;)













Buty: Converse All Star
Skarpetki: H&M
Legginsy: H&M
Koszula: no name
Torebka: Jane Shillton
Mucha: no name
Bransoletki (na lewej ręce): m.in  House
Bransoletki (na prawej ręce): m.in House, H&M



2 komentarze:

  1. Super koszulaa ! :D

    Zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja! bransoletki - wszystkie genialne, świetnie dobrane :)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń