niedziela, 21 października 2012

21.10.2012


Hi:) Dzisiaj postanowiłam zmienić wygląd bloga! Musiałam w końcu coś zmienić. Mi się podoba, a jak Wam?? 
Dzisiaj jeszcze muszę się uczyć i jutro też i we wtorek, i w środę. Jakaś masakra:( Ale przecież szkoła to nie wszystko, tak wiem łatwo powiedzieć. Ktoś powiedział, że pierwszą klasę mogę sobie "odpuścić", potem drugą, a w trzeciej egzamin, liceum i dostań się do byle jakiego. Pfff wolę się uczyć, ale umiar we wszystkim trzeba mieć! Dobra przymulam, lecę się uczyć.  

























Spodnie: TopShop
Bransoletki (na lewej ręce): House

1 komentarz:

  1. Mi również bardzo się podoba ten wygląd chociaż wole te zwykłe a nie dynamiczne :)
    Ja modelinę kupuję w zwykłym papierniczym lub empiku. Śliczne spodnie :)
    Używam fimo albo astry :)
    Więcej pytań mozesz zadawac więcej pytań w zakładce " kontakt " ♥

    xoxo :)

    OdpowiedzUsuń