wtorek, 16 października 2012

wtf?? o.O


Witajcie! BUU! (przestraszyłam Was)? 
Wstałam rano z myślą, że czeka mnie ciężki dzień w szkole, ale w sumie nie było tak źle;) uff. Po szkole odrobiłam lekcje, zjadłam obiad, obejrzałam TV, potem facebook i takie tam jeszcze inne, lol, nauka. I mam pytanie czy Was to już nie nudzi, taka codzienna rutyna i monotonia, bo ja już mam dosyć! :[ Czasami tak sobie myślę, że chciałabym być już dorosła i studiować. A tu czeka mnie test po gimnazjum i wybór liceum, potem matura. Jedna z moich sióstr poleciała do NY, a druga wróciła z Wysp Kanaryjskich, też kiedyś może polecę:D
A tymczasem taki zwykły post, nic specjalnego. Jakoś ostatnio nie mam weny:\ Zauważcie, że nawet sobie kreski zrobiłam (średnio mi się udały), ale są:P 




hahaha wtf?? o.O













Trampki: Converse All Star
Spódniczka: Cropp Town
Bluzka: New Look
Kolczyk: Pandora
Bransoletki (lewa ręka): House

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz