niedziela, 9 grudnia 2012

09.12.2012


Hej:) Jutro poniedziałek -.- Nie lubię poniedziałków! Niby muszę się uczyć do niemca, ale tak nie za bardzo mi idzie. Chciałam zrobić zdjęcia w plenerze, no ale jak wiadomo jest śnieg, a chciałabym żebyście zobaczyli nie tylko kurtkę i buty, ale też to co mam pod kurtką. I nie wiem gdzie robić fotki. 
W piątek mam tańce i dodatkowy angielski i jakoś nie ma czasu zrobić posta. Przepraszam, ale staram się dodawać je jak najczęściej:) 
W piątek jade na lodowisko z klasą. Jupiii! Już się nie mogę doczekać.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie po szkole nacieranie -.- Już mam dość. W piątek byłam cała mokra.
Tunio pojechał, więc byłam zdana na siebie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba;) Podziękowania za wszystkie komentarze:*









6 komentarzy:

  1. Fajnie ^^ Ja też nie lubię poniedziałków :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet jeśli chodzi o plan i lekcje to lubię poniedziałek. Wtorków nie trawię bo mam angielski, niemiecki, fizykę i do tego 2 wf c czym wiąże się albo gra w zbijaka ( nienawidzę ) albo gimnastyka ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. to skórzane to kurtka czy bluza? Ogólnie to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o tego Clarins'a.
    Bardzo dobrze działa na skórę przetłuszczoną, posiada witaminę C, która także pomaga buzi :> Widocznie zredukował świecenie sie skóry.
    Tak po trochu opowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń