piątek, 21 grudnia 2012

New Era + Święta


Cześć:) Dzisiaj miałam tylko cztery lekcje, potem apel i wigilie klasowe. Fajnie było, nie powiem:) Jak będę miała zdjęcia z dzisiaj to wstawię na bloga;) Po szkole poszłyśmy z dziewczynami ćwiczyć nasz układ, a potem z chłopakami do parku. Wracam do domu.... i jest- paczka! Więc piątek udany <3
Co do Świąt to jakoś ich w tym roku nie czuję:\ Choinka trochę daje ten klimat, ale dla mnie to tylko wolne i tyle. Jutro czekają mnie świąteczne porządki w domu, bo trzeba pomóc mamie. Ale mam nadzieję, że znajdę czas na stylizację, w której byłam dzisiaj w szkole;)
















A oto moja "pięknie" ubrana choinka:D


10 komentarzy:

  1. Fajny blog i choinka :D

    Zapraszam do mnie: kruchezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna czapeczka :) kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fullcap ♥
    Koocham ♥
    Ładniutka choineczka ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdj. :) Skomentuj http://letitgo88.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwuje jeżeli ty zaobserwujesz mój :D

    kruchezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń